Dodržování pitného režimu

By Marie Slavíčková - února 02, 2018

Dodržování pitného režimu je pro mě velký oříšek. Kolikrát za den vypiji jen jeden hrnek čaje a do večera se už nenapiji. Pro tělo je to asi pořádná zkouška být celý den bez tekutin, snažím se tohoto zlozvyku zbavit. V tomto článku sepíši pár tipů, které pomáhají mě dodržovat pitný režim.

1. Kolik toho musím vypít?
Nejdříve musíme zjistit kolik tekutin (nejlépe vody) musíme vypít, aby bylo naše tělo dostatečně hydratované, ale nebylo zatěžováno. Optimální množsví je 300 ml na kilo váhy. Není tedy nic jednoduššího toto množství vypočítat.

2. Voda je všude
Pitnou vodu nalezneme v ČR v podstatě kdekoliv, není tedy problém se kdykoliv napít. Proto dopručuji mít s sebou vždy lahev. Je to jednodušší než pak běžet do obchodu.


3. Aplikace
Do našich chytrých telefonů se dá nacpat cokoliv, jen, abychom nemuseli sami na nic myslet. A vývojáři aplikací mysleli i na pitný režim. Dá se najít několik aplikací, které hlídají Váš pitný režim. Já jsem si oblíbila HydroCoach.

Aplikaci si můžete přizpůsobit přímo pro sebe.

V této aplikaci je možné přidávat různé objemy tekutin, které jste právě vypili. A aplikace Vám vše počítá. Pokud se dlouho nenapijete, telefon Vás upozorní, že je pravý čas do sebe dostat trochu vody.

4. Tekutiny vždy po ruce
Pokud pracujete nebo se učíte, uvařte si do konvice čaj, nebo mějte u sebe vždy velkou sklenici s vodou. Když máte tekutiny na očích lépe se pitný režim dodržuje.



  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Taky mám problémy s dodržováním pitného režimu. V poslední době se mi to díky bohu daří dodržovat a piji o dost více než dříve. I když to pořád není tolik, kolik bych měla :) :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat