Jak začít cvičit

By Marie Slavíčková - srpna 29, 2017

Během zkouškového období jsem se rozhodla, že konečně začnu dělat něco se svým tělem. Začít se trochu více hýbat, zhubnout a hlavně zpevnit tělo. Před několika lety jsem byla hodně sportovně aktivní, nicméně pak jsem měla zdravotní problémy a všech sportovních aktivit jsem se musela vzdát na několik dalších let. Když byly zdravotní problémy pryč, byla jsem opravdu líná vracet se ke starým aktivitám, takže jsem od nich uplně upustila. Po 6 letech nicnedělání jsem se konečně rozhoupala začít se sebou něco dělat. Musím uznat, že po takové době zvednout zadek a začít sportovat je makačka. Proto bych se s Vámi v tomto článku chtěla podělit o tipy, které zrovna mě pomohly se pomalu vracet do "sportovního módu".

Vím, že teď je moderní žít fitness, někomu to může jít pěkně na nervy, ale přeci jenom tělo máme jen jedno a zdraví také. Proč si tedy trochu nepomoci ke zdraví a vitalitě?


1. ČEHO CHCI CVIČENÍM DOSÁHNOUT?
Nejdříve jsem si musela uvědomit, proč vlastně chci začít cvičit. Tyto důvody jsou velice důležité, protože podle nich jsem si vybírala aktivity. Chci trochu zhubnout, rozhýbat své zlenivělé tělo a hlavně ho zpevnit.

2. VYHRADIT SI ČAS
Dalším důležitým bodem je vyhrazení si času na fyzickou aktivitu. Záleží jen na Vás jak často se chcete svému tělu věnovat. Bylo by vhodné si tento čas vyhrazovat pravidelně a ne jednou za měsíc cvičit celý den. A nezapomeňte, začíná se DNES, NE ZÍTRA!

3. NAJÍT SI PARŤÁKA
Cvičení jde vždycky lépe ve dvou nebo více lidech, proto doporučuji si najít nějakého parťáka. Jsou totiž dny, kdy se Vám opravdu, ale OPRAVDU nic nechce dělat. Parťák Vás k tomu dokope, nebo naopak Vy jeho. A co si budeme povídat cvičení nebude taková nuda.


4. SPRÁVNÉ VYBAVENÍ
Investujte do správného vybavení. Boty, oblečení, náčiní - to jsou nejdůležitější pomocníci, které musíte mít.

5. PERMANENTKA
Po všech těchto bodech je důležité vybrat si fyzickou aktivitu, kterou chcete s parťákem vykonávat. Pokud je to posilovna, jóga, zumba, piloxing, plavání, squash, .... Můžete si zakoupit permanentku, když budete mít zaplacené vstupy nenecháte je propadnout a budeme mít další motivaci cvičit a hýbat se.

6. DALŠÍ AKTIVITY
Aby Vaše cesta za novým tělem nebyla jednotvárná doporučuji si najít i další aktivity, které Vás baví. Můžet to být běh, tenis, kolečkové brusle, kolo, cokoli co děláte rádi. Bude to mnohem zábavnější, věřte mi.

7. TRPĚLIVOST
Trpělivost se od teď stává Vaším nejlepším přítelem, nemůžete očekávat změnu za dva týdny. Musíte vydržet a výsledky se dostaví později. Aby jste viděly své pokroky, můžete se před žačátkem cvičení vyfotit a fotit se třeba každý měsíc a výsledky porovnávat. Člověk když pak vidí tyto fotky vedle sebe hned ho to nakopne a má chuť pokračovat dál.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Skvelé tipy! :) Ja veľmi rada cvičím :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Permanentka u mě teda vůbec nefungovala. Zaplatila jsem si členství na rok. Za nějakých pět táců a byla tam tak 20x maximálně. Smutný. Už nikdy si nic takhle nezaplatím :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je smutné, tolik peněz si za to dala :D Mě permanentka teda pomohla

      Vymazat
  3. souhlasim se vsim krome s partakem. ja chodim nejradsi sama. prijdu si desne blbe funet pred nekym, navic kdyz je to kamoska, to uz radsi funim pred cizima :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle mám zase uplně naopak, radši funím před někým koho znám :D

      Vymazat