NÁKUPY - Mohito

července 15, 2017

Mohito je obchod, kterému jsem donedávna nevěnovala moc velkou pozornost. To byla ovšem chyba, do značky jsem se zamilovala. Na jejich eshopu se dají často vychytat výhodné slevy. Doručení zásilky trvá 2-3 pracovní dny, v době velkých slev je to až 7 pracovních dní. Balíčky jsou dopravovány kurýrem, pro mě je to velký výhoda. S kurýrem se dá domluvit změna místa i času doručení, což u České Pošty není možné.


První položka v mém košíku byly pouzdrové šaty s výstřihem. Šaty jsem vybrala v červené barvě, ale jsou k sehnání i v královsky modré. Šaty jsou z polyesteru a elastanu, dobře se tedy přizpůsobí postavě. Jak je vidět již z fotky jsou přiléhavé. Sahají asi do poloviny stehen. Kousek je to krásný, jediné co mi vadí je zadrhávající se zip. Už se mi stalo, že bez pomoci jsem se z nich nemohla dostat, ale pořád doufám, že se zip časem ochodí.
Dalším úlovkem byly opět šaty se spadlými rameny v modré barvě. Ten odstín je opravdu nádherný, miluji královskou modrou, sluší každému a doufám, že nikdy nevyjde z módy. Opět jsou z polyesteru a elastanu. Sukně je Áčkového střihu, který je k postavě lichotivý. Znovu mám u těchto šatů problém se zipem. 
Eshop nabízí spoustu zajímavých triček s potiskem i bez něj, vybrala jsem si tyto 3. Na první fotce si můžete všimnout, že tičko je v horní částí průhledné a na ozdobu jsou přišité ptáčci z flitrů, nádherná práce. 

Už asi od května sháním pěkné, jednoduché sandálky. V kamenných obchodech jsem měla problémy s výběrem. Na internetu už bylo spektrum bot větší.
Vybrala jsem si tyto páskové botky. Podrážka je slabounká, předpokládám tedy, že dlouho nevydrží. Nicméně třeba budu překvapená.






Kabelky jsou vyrobeny z polyuretanu. Dají se sehnat pouze v těchto 2 pastelových barvách. Kabelka je prostorná. Ocenila bych kdyby byla velká kapsa rozdělená na 2 části.


  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. to sú krásne farbičky!
    a tie kabelky - zamilovala som sa! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, barvy jsou to krásné jen doufám, že takové zůstanou i po vyprání.

      Vymazat
  2. MILUJU MOHITO! A hlavně ty jejich slevy. To pak máš kvalitní věci za pár korun.
    Pak když jdu třeba do H&M tak si říkám jen co to kurva je za hadry..
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slevy jsou skvělé! Ale i v H&M se dají najít pěkné kousky, jen musí člověk hledat. V Mohitu je dobrá kvalita napříč všemi kousky.

      Vymazat
  3. ja mam od nich jenom maly psanicko, ale zboznuju ho. ty tvoje saticky jsou moc hezky!

    OdpovědětVymazat