Produktivita

Prokrastinace je ta nejhorší vlasnost, kterou může člověk disponovat. Prokrastinuje každý z nás. Proto jsem se rozhodla sepsat pár tipů, které pomáhají mě, být produktivní.

1. NEPROKRASTINUJTE
To je ten nejdůležitější bod, který by bylo fajn dodržovat. O prokrastinaci jsem již článek psala, můžete si ho přečíst ZDE.

2. DOBRÝ PLÁN, DOBRÝ ZAČÁTEK
Pokud chci být produktivní večer si napíšu na následující den To do list. Seřadím si své priority a napíšu seznam, co musím udělat a co bych ráda udělala. A navíc je pro mě strašně uspokojující večer odškrtávat si splněné úkoly.

3. ZDÁRNĚ DOKONCE
Vše dotáhnout zdárně dokonce. Neodkládejte rozpracovanou práci na další den.

4. ŽROUTI ČASU
Vyvarujte se tzv.: žroutům času - instagram, facebook, we♥it, pinterest, youtube. Pak je člověk mnohem více produktivní.

5. DOSTATEK SPÁNKU
Hodně spěte, nebudete unavení a práce vám půjde rychleji od ruky. Také bych doporučila si dělat pravidelné přestávky na protažení těla a na něco dobrého. Nezapomínejte na pravidelný pitný režim, nebude vás bolet hlava. Chodťě včas spát, ráno budete čerství a více toho do oběda uděláte.

 6. POHODLÍ
Doporučuji se převléknout do něčeho pohodlného a usadit se na měkkou židli. Rozhodně nelezte např.: s učením do postele. Reálně pak hrozí, že usnete.

7. POŘÁDEK
Ukliďtě si, nebudou váš rozptylovat nepotřebné předměty na stole. V blízkosti si ponechte pouze důležité věci, které k práci potřebujete. Já to většinou řeším tak, že se přestěhuji na terasu.


Prokrastinujete?
Jak bojujete s touto nepříjemnou vlastností?

Komentáře

  1. Skvele napísané. Súhlasím s každým jedným bodom, len škoda, že niekedy je prokrastinácia taká silná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto úžasné tipy. Některé určitě využiju, protože jsem občas fakt marná :D A jak s ní bojuji... Nutím se do toho, a když se mi výsledek nepovede, vykašlu se na to s tím, že to zkusím další den nebo se k tomu někdy v budoucnu vrátím :D :D Ale asi bych s tím měla něco dělat...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat