pátek 12. května 2017

Zkouškové období a můj naražený zadek

Zdravím, už dlouho jsem se na blogu neozvala. Samozřejmě to má svůj důvod. Mám teď plno školy, zkouškové je v plném proudu a tak neustále ležím obalená v papírech, skriptech a zvýrazňovačích. Vážně mi z toho začíná už hrabat a to mi ještě chybí 4 zkoušky.

Tohle zkouškové mám problém s koncentrací, nejsem schopná se dlouho soustředit a po celodenním učení stejně nic neumím. Potřebuji nutně prázdniny.

Snaha odreagovat se a vypnout na chvilku mozek sice je, ale nedopadá to moc dobře. S přítelem jsme se rozhodli, že si pořídíme in-line brusle. Jeli jsme se tedy na nějaké podívat a hned jsme si vybrali. Včera, ve snaze vypnout, jsme si řekli, že kolečkové brusle provětráme. Špatný nápad! Přítel i já jsme stáli na kolečkových bruslích naposled v dětství, proto mé prvotní snahy o plynulou jízdu trochu selhaly. Ale vzhledem k tomu, že nejsem sportovně nadaná, jsem to tak trochu čekala. Ale doufám, že se konečně k nějakému tomu sportu dokopu.
Na cyklostezce se nakonec jezdilo docela dobře, dokud jsem neztratila rovnováhu a nespadla jsem na zadek. Nic příjemného to nebylo, ale říkala jsem si, že to do zítřka přejde. HAHA, dnes má snaha vstát z postele byla marná. Vyhrabat se na nohy mi trvalo asi 5 minut. Nemůžu se předklonit, chodit po schodech je jako procházet branou pekel a sednout si je skoro nemožné. Těším se, až půjdu v úterý na zkoušku a sednu si na hodinu na tvrdou židli.
(Foceno před mým "ladným" pádem na pozadí)

Nicméně, čert to vem bolest přejde (doufám, že dřív než později).
Jezdíte na in-line bruslích? Jaké byly vaše vydařné pády?

4 komentáře:

  1. Jelikož mě sporty nemají v lásce, brusle nechci radši zkoušet :D Ale dříve jsem se na nich chtěla učit, dokud jsem tedy nezjistila, že moje rovnováha na nich je mizerná :D
    A držím palce ve zkouškovém období. Nás učitelé teď taky pěkně dusí -_- Nesnáším, když všechno dohánějí v květnu a já mám za den klidně i čtyři písemky za sebou (to budu mít teď v pondělí)! Ještě, že alespoň máme jednoho NORMÁLNÍHO učitele nebo spíš učitelku, která nám dala poslední písemku před týdnem a za cca týden-dva týdny nám už uzavře známky :D
    Takže ti držím palce a příště si vezmi radši polštář na brusle nebo vycpávky, abys měla příjemnější pád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky se najde alespoň jeden "normální" učitel :D Díky bohu za ně :D polštář asi bude nutný, pro příště :D

      Vymazat
  2. Keď už píšeš o tých skúškach ... mne sa tento rok nič nedarí. Mala som tento rok prijímačky na školu, boli dva dni, na dve školy, nevzali ma ani na jednu. Každý druhý deň máme nejakú skúšku + som si dávala odvolanie na tie dve školy, pretože, nevieš si predstaviť to sklamanie a otázku: Kam pôjdem ak ma ani na odvolanie nevezmú?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi vážně líto, že tě nevzali. Musí to být hrozně demotivující, budu ti držet palce, aby ses dostala na odvolání.

      Vymazat